Opis działania
W ćwiczeniu tym Użytkownik ma za zadanie wskazać, spośród czterech graniastosłupów, graniastosłup prawidłowy.
Na początku należy wybrać liczbę pytań, która będzie zadana w jednej serii. Domyślnie seria liczy 10 pytań.
Ekran dzieli się na dwie części. Po lewej stronie znajdują się przyciski kontrolne, a po prawej cztery rysunki graniastosłupów. Użytkownik udziela odpowiedzi poprzez kliknięcie na wybrany rysunek. Prawidłowo wybrany graniastosłup podświetli się na zielono, a błędnie wybrany na czerwono. Za poprawną odpowiedź można zdobyć 1 punkt.
W każdym momencie można użyć przycisku Reset, który kończy pracę z ćwiczeniem, bez podawania końcowego wyniku.
Elementy obsługi ćwiczenia
|
 |
 |
Wybiera ilość pytań w teście, domyślnie ustawiona na 10.
|
 |
Kliknięcie na tym przycisku rozpoczyna pracę z ćwiczeniem.
|
 |
Przycisk pozwala wygenerować następne pytanie w serii.
|
 |
Przerywa wykonywanie ćwiczenia, przywracając stan początkowy.
|
 |
Zmienia punkt obserwacji wszystkich wyświetlonych graniastosłupów.
|
 |
Wyświetla liczbę uzyskanych punktów w ćwiczeniu, po zakończonej serii pytań. Przycisk ten pojawia się dopiero po zakończeniu całej, zapowiedzianej serii pytań.
|