Opis działania
Program sprawdza czy użytkownik potrafi rozpoznać rodzaj ostrosłupa. Ekran dzieli się na strony prawą – panel graficzny i lewą – kontrolery. Po wybraniu ilości pytań można rozpocząć test, od tego momentu panel wyboru ilości jest nieaktywny. W panelu graficznym znajduje się ostrosłup, ostrosłup prawidłowy lub czworościan. Pod grafiką znajdują się trzy przyciski z tymi nazwami. Klikając w nie użytkownik dokonuje odpowiedzi, która podświetla się na zielono/czerwono. Następnie można przejść do kolejnego przykładu. Po ostatnim pytaniu pojawia się komentarz o ilości zdobytych punktów w tej serii pytań. Za każde dobre określenie rodzaju bryły otrzymuje się 1 punkt. W każdym momencie (oprócz stanu gdy test jest nieaktywny) test można zresetować. Poza tym, inne przyciski są aktywne również tylko wtedy, gdy ma to sens.
Elementy obsługi ćwiczenia
|
 |
Określają ilość wybranych pytań. |
 |
Rozpoczyna ćwiczenie. |
 |
Resetuje test. |
 |
Po udzieleniu odpowiedzi przechodzi do następnego pytania. |
 |
Pozwala na obracanie rysunku bryły w dowolnym kierunku. |
 |
Kliknięcie jest udzieleniem odpowiedzi: Ostrosłup. |
 |
Kliknięcie jest udzieleniem odpowiedzi: Ostrosłup prawidłowy. |
 |
Kliknięcie jest udzieleniem odpowiedzi: Czworościan. Za prawidłową uważana jest najbardziej precyzyjna odpowiedź. |